“TƏBİB-in çağrı mərkəzinə gələn şikayətlərin anında cavablanlandırılması mümkün deyil”.
Bakıvaxtı.az xəbər verir ki, bu sözlər TƏBİB-də media və qeyri-hökumət təşkilatlarının nümayəndələri üçün “Açıq qapı” günündə bildirilib.
Qeyd olunub ki, TƏBİB-ə olan müraciətlər “Vətəndaşların müraciətləri haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanunu, digər qanunvericilik aktlarına uyğun olaraq qeydiyyata alınır və baxılır:
“Vətəndaşlar TƏBİB-in Çağrı Mərkəzi (815) ilə əlaqə saxlaya, yazılı müraciətləri birbaşa quruma təqdim edə, qurumun rəsmi internet səhifəsi, eləcə də [email protected] elektron poçt ünvanı üzərindən onlayn şəkildə müraciətlərini ünvanlaya bilərlər”.
Bildirilib ki, gün ərzində 800-ə yaxın müraciət daxil olur.
Mina Mikayılova