Artıq bir çox şeyi "klikləyərək" ala bilirsiniz. İndi isə texnoloji nəhənglər süni intellektin (AI) gələcəkdə sizin üçün həmin alış-verişi tam avtomatlaşdıra biləcəyinə hazırlaşırlar.
Bakıvaxtı.az xəbər verir ki, Google, Amazon və OpenAI onlayn alış-veriş təcrübəsini AI ilə zənginləşdirmək üçün yarışırlar. Onların məqsədi insanın internetdəki ən əsas fəaliyyətlərindən biri – alış-veriş – prosesində mühüm rol oynamaqdır.
“Əgər siz bu prosessdə mərkəzi rol oynaya bilsəniz, diqqəti bir çox fərqli yollarla gəlir mənbəyinə çevirə bilərsiniz,” – deyə eMarketer-dən Jeremy Goldman qeyd edib. Onun fikrincə, bu mübarizə “veb-in növbəti dövrünün qalib və məğlublarını” müəyyən edə bilər.
AI ilə alış-verişdəki dəyişikliklər
Google üçün:
Şirkət yeni AI alış-veriş xüsusiyyətlərini elan edib. Məsələn, AI agenti sizdən nə axtardığınızı soruşur və sonra yerli mağazaları ziyarət edib məhsulun stokda olub-olmadığını, promosyonları və qiymətləri öyrənə bilər.
Eyni zamanda, Google-un Gemini çatbot tətbiqində alış-veriş etmək mümkün olacaq.
Google-un başqa bir aləti isə “agentic checkout” funksiyasıdır: istifadəçi icazə verdikdə müəyyən bir məhsulun qiyməti ələqələndirilmiş səviyyədən aşağı düşdükdə Google avtomatik olaraq alış-verişi başa vura bilər.
Google bildirir ki, onun platformalarına gündə bir milyarddan çox alış-verişlə bağlı sorğu daxil olur.
Amazon üçün:
Amazon da artıq öz alış-veriş tətbiqinə AI xüsusiyyətləri əlavə edib.
Onun "Rufus" adlı AI köməkçisi var, bu köməkçi məhsulla bağlı suallara cavab verir və məhsul tövsiyələri təqdim edir.
Amazon rəhbərliyi bildirir ki, Rufus-dan istifadə edən istifadəçilərdə alış-verişi tamamlamanın ehtimalı 60% daha yüksəkdir.
Bakı 



