Alimlər öyrənmə zamanı məlumatın yalnız təkrarlanmasının deyil, müxtəlif kontekstlərdə təqdim olunmasının yadda saxlama qabiliyyətini artırdığını aşkar ediblər.
Bakıvaxt.az xəbər verir ki, məlumatları müxtəlif yollarla mənimsəmək öyrənmə prosesini daha məhsuldar edir
Tədris prosesi o zaman daha effektiv olur ki, biz materialı təkrar oxumuruq, onu yaddaşda canlandırmağa çalışırıq. Həm də imtahandan əvvəl hər şeyi bir axşam öyrənməyə çalışmaqdansa, məlumatı bir neçə müddət ərzində yaymaq tövsiyə olunur. Bu məsləhətlər yeni məlumatları daha məhsuldar öyrənməyə kömək edəcək. Bununla belə, yeni araşdırmada alimlər yaddaş proseslərini yaxşılaşdırmaq üçün hələ də yolların olub-olmadığını öyrənmək qərarına gəliblər.
Bundan əlavə, axtarış prosesinin özü də çevik olmalıdır: beyin düzgün cavaba səbəb ola biləcək müxtəlif siqnallara cavab verməlidir.
Müəlliflər bir sıra eksperimentlər apararaq iştirakçılardan yeni açar sözlərini öyrənmələrini xahiş ediblər. Sözlər iştirakçıların ana dilində təqdim olunan cümlələrə daxil edilmişdir, məsələn, “Ata lattiyanı süpürür” (Açar: döşəmə). Hər bir əcnəbi söz bir neçə dəfə ya eyni cümlədə, ya da fərqli cümlələrdə təqdim olunub.
Məlum olub ki, təlim zamanı iştirakçılara eyni cümləni təkrar-təkrar deyil, müxtəlif cümlələr təqdim edildikdə ən yaxşı söz öyrənmə performansı əldə edilib. Bilik əldə etməyin bu üsulunun faydaları həm məşqdən dərhal sonra, həm də ondan bir gün sonra nəzərə çarpdı.
Maraqlıdır ki, iştirakçılar əcnəbi sözləri eyni cümlələrdən istifadə edərək öyrəndikdə onları daha asan yadda saxladıqlarına inanırdılar ki, bu da faktiki test nəticələrinə ziddir. Buna metakoqnitiv illüziya deyilir - müəyyən öyrənmə şəraitinin effektivliyinə yanlış inam, nəticədə daha az təsirli metodların seçilməsinə səbəb ola bilər.
Nuriyyə Musayeva